דירות דיסקרטיות בצפון

היא בסך הכול רצתה פינה לחשוב, להיות לבד עם עצמה, אבל דבר כזה עדיין לא קרה לה, היא לא רצתה בית מלון אז בחרה לה דירה דיסקרטית מדהימה בצפון, מבין מגוון דירות דיסקרטיות בצפון היא בהחלט חשבה שמצאה את מה שהיא מחפשת וגם צדקה. היא הגיעה לדירה, היא הייתה מהממת אבל המים לא זרמו, משהו עם האמבטיה שלה לא עבד כפי שהיא רוצה. "איפה הכיף פה"? חשבה לעצמה והחליטה לדפוק על הדלת של השכן, אולי מישהו או כמה אנשים יענו לה?

להפתעתה היא דפקה בדלת ובפתח עמד גבר מסוקס מגבת על מותניו, מאחוריו אישה מהממת עם שדיים זקורים.. ממש כמו נערת ליווי באילת הם מחייכים אליה והיא רק שואלת אם אפשר להתקלח כי האמבטיה שבדירה שבחרה לא תקינה.

הם הזמינו אותה פנימה, מבלי להגיד יותר מדי הוא השיל ממנה את המגבת והזמין אותה למיטה שלהם. בתחילה היא סרבה, אבל אז משהו התעורר בה לחיים, הוא פיסק את רגליה בעוד האישה האחרת מלקקת את שדיה בלהט. הוא ליקק אותה והתבונן אליה מדי פעם.. "נעים לך שאני מלקק לך את הכוס ככה"? שאל אותה והיא דחפה את הראש שלו פנימה יותר אל העומקים האלו שלא חוותה.

האישה נישקה אותה בלהט ובו זמנית הביאה את שדיה לכיוון הפה שלה, היא ליקקה לה את הפטמות בעוד הגבר מחליף את הלשון שלו ומחדיר לה את הזין עמוק, הרגליים שלה נכרכו סביב הגוף החזק שלו שהיא יורדת לאישה, מלקקת את הכוס הרטוב שלה…

כזאת חוויה היא לא חוותה מזה המון זמן, פתאום באותן דירות דיסקרטיות בחיפה הגיע לה ההפתעה הזאת של מולטי אורגזמות, אורגיה מדהימה. הוא מזיין אותה חזק ובעוד היא מהרהרת על כל מיני דברים היא דוהרת עליו כמו משוגעת ומלקקת את הכוס של האישה המדהימה הזאת שלו….

הם גומרים יחד בהנאה ומתרפקים זה על זו… "עכשיו את יכולה לבוא להתקלח איתנו" אמר לה והם פרצו בצחוק שעושה חשק לעוד סיבוב לוהט.